Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

One Love del 1

Av beliebersnovell - 3 maj 2013 20:50

~One Love~
 
Pattie: Justin!!! dags att vakna nu!!!
Jag: Ja, jag ska gå upp! Jag gick upp ur sängen och kollade på Iphonen. 07.00!? Varför så tidigt för! Jag tog min vita t-shirt och ett par svarta byxor medans jag gick till badrummet. Efter att jag tagit en snabb dusch och fixat håret klädde jag på mig och sprang ner till köket.
Pattie: Frukosten står på bordet! skynda dig du börjar snart! Jag gjorde som hon sa och skyndade mig att äta. När jag var klar så tog jag min jacka och satt på mig mina supras. Innan jag sprang ut tog jag min väska med papprerna till den nya rektorn. Usch! ny skola efter ett sånt skönt sommar lov!
Pattie: har du allt nu?
Jag: Jaa allt. När vi kom fram så stannade jag framför grinden in till skolgården.
Pattie: skynda dig! jag hämtar dig klockan 15.00 sedan kramade hon mig och sprang till bilen. Jag gick sakta över skol gården fram till skolans dörr.När jag lämnat papprerna till rektorn och fått beskrivningen till klassrummet stannade jag fram för dörren in till mitt nya klassrum. Jag tog 3 djupa andetag sedan gick jag in.
Mr. Henriksson: Hej! är du den nya pojken här i klassen?
Jag: Japp. Jag kollade mig runt och alla exakt alla satt med munnarna öppna som ett O. som vanligt alltså.
Mr. Henriksson: kom fram hit och presentera dig! Jag gick fram och så harkla jag mig och började berätta.
Jag: Jo som alla här nog redan vet så är jag Justin Bieber. jag har bytt skola många gånger pga många saker, som jag inte vill ta upp. Jag hoppas att jag kan stanna här och träffa många kompisar.
Mr. Henriksson:  Okej, Tack! Du kan sätta dig där brevid Jasmine. jag kollade runt och såg platsen där jag skulle sitta. OH GASH! hon va ju ur snygg!!Jag gick dit och satt mig ner.
Jasmine: Hej!
 
Denna del finns även på sidan : Alla vi som älskar justin bieber
 
 

 
 
Ingen bild

BELIEBER

3 maj 2013 21:29

Den är jätte bra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliebersnovell - 12 maj 2013 17:45


Förlåt för dålig upd men har haft mcyket att göra och problem med bloggplatsen på min dator :/ men nu kommer äntligen (!!) del 3 upp ;) hoppas ni gilalr det ;) ska försöka upd varje dag :D   Repris från del 2 om ni inte kom ihåg :) : Jasmine: H...

Av beliebersnovell - 3 maj 2013 20:57


Repris från del 1: OH GASH! Hon var ju ur snygg! Jag gick dit och satt mig ner. Jasmine: Hej! ------------------------------------------------------- One love del 2!   Jag: ehh.. Hej. Jasmine: Jag heter Jasmine och jag kan visa dig runt...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards