Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

One Love del 2

Av beliebersnovell - 3 maj 2013 20:57

Repris från del 1:

OH GASH! Hon var ju ur snygg! Jag gick dit och satt mig ner.

Jasmine: Hej!

-------------------------------------------------------

One love del 2!


Jag: ehh.. Hej.

Jasmine: Jag heter Jasmine och jag kan visa dig runt här på skolan om du vill.

Jag: Ahh, gjärna!

Mr. Henriksson: TYST I KLASSEN! nu börjar vi. ta fram geofgrafi bökerna!

Efter Gegrafi lektion följde jag efter Jasmine till mitt skåp.

Jasimne: Jag ser att många känner igen dig! sedan pekade hon bakom mig. Jag snurrade runt och där stod tusentals tjejer och bara kollade på mig som om jag inte var riktig.

Jag: aa. Sedan vände jag mit till henne igen. Kan du visa mig runt nu?

Jasmine: Okej följ med här.

När vi gick bort följde skaran med flickar efter oss. I mina ögon fanns det bara en tjej. Jasmine. Fast bakom mig fanns det mer men hon var den enda i mina ögon. När hon visat mig runt och bjudit mig på lunch behövde jag ta en ensam stund. Jag gick till bortre änden av korridoren där det var nästan tomt. Sedan ringde jag upp Uscher.

Uscher: Whats up bro!

Jag: det e bra! bara att jag blir jagad av tjejer här i skolan..

Uscher: ahh inte bra alltså! Men du! ring din mamma och säg att jag hämtar dig! vi ska ut med scott å några fler :)

Jag: ahh key! Ringer upp efter skolan då?

Uscher: Gör så!

Jag la på och ringde upp mamma. jag berättade att jag skulle ut med uscher och scott och hon inte behövde hämta mig. Det var okej. När jag var på väg tillbaka till min lektion stötte jag på jasmine.

Jag: Hej! vart e du på väg? har inte vi lektion?

Jasmine: 'snyft' Jo men jag måste hem! ses! sedan gav hon mig en lapp och sprang iväg.

Vad vare med henne? varför grät hon? jag måste ta reda på det. Jag stoppade lappen i byxfickan sedan sprang jag iväg på lektionen. När jag kom fraqm ha lektionen redan börjat.. det var historia.Mitt sämsta ämne!? Jag stängde dörren och smet i väg. det var sista lektionen idag, tur att vi hade kort dag! Jag ringde up uscher och sa att dom kunde hämta mig. Dom sa att dom skulle komma om 10 minuter. medans jag väntade kom jag på lappen i byxfickan. Jag tog upp den och kollade.

''Hej justin! Jag vill att du ringer detta nr: 1546 789453. jag behöver prata med dig!

Hälsningar J''

åhh! hennes nr! jag kollade på klockan och såg att det var 5 minuter kvar innan dom kom. Jag tog upp min iphone och ringde upp nr.

Jasmine: Hallå?

jag: Hej det är Justin!

Jasmine: *snörvel, snyft* H-Hej!

Jag: Varför gråter du!?

jasmine: JO det är så att... sedan bröts samtalet.


 


Det var del 2. Kanske kort men har haft fotbolls match och så. imorgon KANSKE det kommer upp en del för min kompis ska komma och så ska jag kratta fotbolls planer Dx Men hoppas ni tycker den är bra och så!


Josefin

 
 
Ingen bild

Belieber

3 maj 2013 23:01

OMB! Så bra!! lite fel stavat ibland men går att läsa man förstår ju lix :) När kommer nästa? Snälla säg imorgon ! Den var så bra vill bara läsa mermermer!! kram från belieber <3 :)

 
Ingen bild

Belieber

7 maj 2013 19:14

Jätte bra! När kommer nästa del?

 
Ingen bild

Belieber

10 maj 2013 21:45

Jätte bra :) när kommer nästa del??

 
Ingen bild

Belieber

10 maj 2013 21:45

Jätte bra :) när kommer nästa del??

 
Ingen bild

!!!!!

11 maj 2013 08:51

När kommer del 3 ?!?!?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliebersnovell - 12 maj 2013 17:45


Förlåt för dålig upd men har haft mcyket att göra och problem med bloggplatsen på min dator :/ men nu kommer äntligen (!!) del 3 upp ;) hoppas ni gilalr det ;) ska försöka upd varje dag :D   Repris från del 2 om ni inte kom ihåg :) : Jasmine: H...

Av beliebersnovell - 3 maj 2013 20:50


~One Love~   Pattie: Justin!!! dags att vakna nu!!! Jag: Ja, jag ska gå upp! Jag gick upp ur sängen och kollade på Iphonen. 07.00!? Varför så tidigt för! Jag tog min vita t-shirt och ett par svarta byxor medans jag gick till badrummet. Efter att j...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards